wtorek, 29 marca 2011

Biblioteka


O tym aby zapisać sie do biblioteki nieopodal myśleliśmy już dawno. Tym razem z budzącą się wiosną postanowiliśmy plany wdrożyć w życie. Zacheciła nas bardzo Karta do kultury, która jest nie tylko kartą biblioteczną, ale daje nam również możliwości korzystania z wielu atrakcji i zniżek w Trójmieście. Więcej na temat karty można sie dowiedzieć na stronie

http://www.wbpg.org.pl/?m=branch&bid=719

Matylda była pod wielkim wrażeniem biblioteki, ogromu książek i klimatu, a ja miałam wrażenie jakbym wracała do mojego dzieciństwa. Rewelacja !!!

A to pierwsze ksiażki Matyldy z bibliteki: Martynka w krainie baśni, Marie i Encyklopedia Dinozaurów. Cecylkę Knedelek i WIELKANOC wypożyczyłam ja, bo lubimy z Cecylką poznawać nowe smaki, a wielkanoc tuż, tuż :)

Brak komentarzy: